Complaint: Abonnement Blackberry

user-66394 on 19 October 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Half augustus een abonnement afgesloten bij Youfone. Tot heden hebben we geen simkaart ontvangen. De laatste maand iedere week gebeld, kreeg een mail dat het abonnement 3 oktober inging maar geen simkaart. Vorige week te horen gekregen dat ik steed voorgelogen bent want ze kunnen het niet aan. Abonnement nu opgezegd maar nog niets gehoord. Ik wil vragen kan ik het contract verbreken. We zitten met ziekehuis problemen en hebben hard de telefoon nodig ?

Desired solution:

Zo snel mogelijk in de lucht, simkaart met nummer behoud. Alleen het vetrouwen is weg.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 04 November 2011 at 17:36

De simkaart is gearriveerd en na diverse telefoon gesprekken konden we de telefoon gebruiken, alleen de nota die ik van af 30 september moet betalen ben ik wel mee bezig omdat we die periode niets hebben kunnen doen en ga hem ook niet betalen of laat de incasso terug draaien. Mail gedaan op aanraden van Youfone maar niets vernoemen

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

wij hebben dit met de klant individueel opgepakt.

All complaints of