Complaint: Abonnement De Telegraaf

user-36367 on 17 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik heb een klacht over DE TELEGRAAF.
Enige tijd geleden – voorjaar 2010 – heb ik via straatverkoop een halfjaarabonnement afgesloten, waarbij je kon kiezen uit twee DVD’s.
Leuk! – denk je in eerste instantie, totdat blijkt, dat je een abonnement hebt gekozen voor onbepaalde tijd.
Bel je naar DE TELEGRAAF, wordt er doodleuk gezegd, dat het abonnement per 1 oktober afloopt – staat overigens NIET vermeld, plus een aantal malen GEEN krant, geen herinnering, maar wel twee keer PLAGGEMARS INCASSO uit BAARN op je dak!
De eerste incasso heb ik voldaan – dat moet dan maar – je hoopt er vervolgens vanaf te zijn, maar NEE HOOR!
Weer een brief van PLAGGEMARS!
Wat moet je daar nu mee?!

Gewenste oplossing

Dat mij deze tweede vordering door DE TELEGRAAF wordt kwijtgescholden, want ik heb al betaald!

All complaints of