Complaint: abonnement opgezegd evengoed factuur!!!!!!!

user-76283 on 25 December 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een vorige klacht via Klacht.nl was het abonnement opgezegd, dacht ik tot ik zojuist in de mail een rekening zag van Youfone. De simkaart is nog geeneens geactiveerd want er geeneens een ontvangen! Dat was het probleem want heb maanden wekelijks gebelt met Youfone waar de simkaart bleef en werd elke wk met een ander verhaal afgewimpelt tot ik het zat was en dit bij Klacht.nl gemeld heb. Via Youfone de bevestiging ontvangen dat het abonnement werd geannuleerd. NU ALSNOG EEN REKENING> IK ADVISEER IEDEREEN GA NIET MET YOU FONE IN ZEE, HET IS EEN EN AL ELLENDE.

Desired solution:

Haal mij uit het systeem en zet me er nooit meer in. Ik heb genoeg tijd en telefoontjes in jullie geinvesteerd en alleen maar ellende gehad en geen simkaart helemaal niets! Wel een bevestiging dat het abonnement werd geannuleerd. Stuur dan verdorie ook geen rekening!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 28 December 2011 at 13:16

klacht is niet opgelost. Ik ben geen klant in hun systeem schrijven ze maar of ik gegevens van de factuur wil opsturen ed. Ik heb zojuist gekeken maar het bedrag is wel van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb zowel in een mail als op deze site de gegevens ingevuld en hoop dat ze dit zelf gaan oplossen nu. Ik heb al zoveel telefoontjes en tijd in Youfone gestopt ben er zo klaar mee pf. Ik heb het bedrag weer gestorneerd en blijf dit doen en ga anders echt verder. Dit kan toch niet dat men zo met mensen omgaat, super slechte reclame dit

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

opgepakt met de klant

All complaints of