My complaint:
Na een vorige klacht via Klacht.nl was het abonnement opgezegd, dacht ik tot ik zojuist in de mail een rekening zag van Youfone. De simkaart is nog geeneens geactiveerd want er geeneens een ontvangen! Dat was het probleem want heb maanden wekelijks gebelt met Youfone waar de simkaart bleef en werd elke wk met een ander verhaal afgewimpelt tot ik het zat was en dit bij Klacht.nl gemeld heb. Via Youfone de bevestiging ontvangen dat het abonnement werd geannuleerd. NU ALSNOG EEN REKENING> IK ADVISEER IEDEREEN GA NIET MET YOU FONE IN ZEE, HET IS EEN EN AL ELLENDE.
Desired solution:
Haal mij uit het systeem en zet me er nooit meer in. Ik heb genoeg tijd en telefoontjes in jullie geinvesteerd en alleen maar ellende gehad en geen simkaart helemaal niets! Wel een bevestiging dat het abonnement werd geannuleerd. Stuur dan verdorie ook geen rekening!!!