Complaint: Abonnement overzetten op mijn vervangende pas.

user-171404 on 04 April 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste lezer,
Uw organisatie is de juiste partij om mijn verzoek in de willigen.
Zie de berichtgeving hieronder, neem er gerust een kopje koffie bij.
Ik hoor graag dat het is opgelost en anders naar welk kastje ik nu weer mag.

Vriendelijke groet,
Erica Wijfje
Hoopdoetleven….. zucht….
———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: Klantenservice OV-chipkaart
Datum: 4 april 2013 07:50
Onderwerp: RE: Re: Re: Re: Overzettel abonnement [#1461017] [#1461017] [#1461017] [#1461017] Aan: liefsteerica@gmail.com

Geachte mevrouw Wijfje,

Dank u wel voor uw reactie van 3-4-2013. Daarin geeft u aan dat uw Arriva abonnement niet op uw OV-chipkaart is gezet, bij het vervangen van uw OV-chipkaart. Ik vind dit vervelend voor u.

Wanneer een OV-chipkaart wordt vervangen, worden alle abonnementen en diensten overgezet op de nieuwe kaart. Wanneer dit niet het geval is, is het voor ons niet mogelijk alsnog een nieuw abonnement voor u klaar te zetten, omdat deze in bezit is van Arriva.

Ik wil u vragen contact op te nemen met Arriva, om alsnog het abonnement op uw OV-chipkaart te laten zetten. Wij zijn helaas niet in staat dit te doen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).

Met vriendelijke groet,

Allette Muys
Klantenservice OV-chipkaart

– – – – Origineel bericht – – – –
Van: Erica Wijfje
Datum: 3-4-2013
Betreft: Re: Re: Re: Overzettel abonnement [#1461017] [#1461017] [#1461017] Zie reactie hieronder……
Echt waardeloos zoals u, connexion en Ariva werken als klant wordt je keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd en dat 300 keer!

Geachte mevrouw Wijfje,
Dank u voor uw reactie via onze website.
Helaas is het voor ons niet mogelijk het abonnement voor u over te zetten. Dit is iets wat de ov-chipkaart klantenservice voor u had moeten doen. Dit als u een vervangende ov-chipkaart heeft aangevraagd. Wij raden u daarom aan contact op te nemen met de ov-chipkaart klantenservice. De ov-chipkaart klantenservice is telefonisch bereikbaar op 0900 – 0980.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kim Heinkens
Connexxion Klantenservice
Kantoor: 0900-2666399
E- Mail: klantenservice@connexxion.nl
www: www.connexxion.nl

Op 3 april 2013 13:23 schreef Klantenservice OV-chipkaart het volgende:
Geachte mevrouw Wijfje,

Dank u wel voor uw reactie van 3-4-2013. Daarin geeft u momenteel op eigen kosten reist. Dit vinden wij vervelend.

Wij willen u graag aangeven wanneer uw problemen ondervinden met uw abonnement u contact dient op te nemen met Arriva tel: 0900-2022022.

Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).

Met vriendelijke groet,

Abdellah Bismut
Klantenservice OV-chipkaart

– – – – Origineel bericht – – – –
Van: Erica Wijfje
Datum: 3-4-2013
Betreft: Re: Re: Overzettel abonnement [#1460723] [#1460723] Bij Ariva moet ik maandelijks mijn abonnement opladen, zodat ik dit probeer staat er geen bestelling klaar.
Als ik mijn ovkaart langs de scanner haal reis ik op mijn eigen kosten.

Op 3 april 2013 12:09 schreef Klantenservice OV-chipkaart het volgende:
Geachte mevrouw Wijfje,

Dank u wel voor uw reactie van 3-4-2013. Ik vind het vervelend voor u dat er onduidelijkheden bestaan omtrent uw abonnement.

Uit uw gegevens in ons systeem blijkt dat er op uw nieuwe OV-chipkaart een abonnement staat die tot eind 2013 geldig is. Gaat uw vraag over dit abonnement of een ander abonnement?

Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).

Met vriendelijke groet,

Miriam Molenaar
Klantenservice OV-chipkaart

– – – – Origineel bericht – – – –
Van: Erica Wijfje
Datum: 3-4-2013
Betreft: Re: Overzettel abonnement [#1460109] Geachte mevrouw Dijkstra,

Als zaken zo simpel zouden werken dan had ik mijn email niet gestuurd, ik kan mijn abonnnement niet op mijn ov kaart laden.
Vorige week heb ik een collega van u gesproken en ze zou mij terug bellen omdat ik mijn oude ov kaart nummer niet voor handen had, helaas heb ik niets meer gehoord.
Het zou voor mij als consument prettig zijn als zaken direct in orde worden gemaakt en ik niet met allerlei fratsen moet zorgen dat uw product werkt.
Ik hoor graag dat het is omgezet.

Gr. Erica Wijfje
Op 3 april 2013 08:58 schreef Klantenservice OV-chipkaart het volgende:
Geachte mevrouw Wijfje,

Op 2-4-2013 heeft u ons een e-mail gestuurd. Daarin geeft u aan dat u graag wilt weten of op uw vervangende OV-chipkaart uw abonnement staat.

Als u een abonnement op uw oude kaart heeft staan, wordt deze overgezet op uw nieuwe OV-chipkaart. U kunt uw nieuwe OV-chipkaart gebruiken met het busabonnement.

Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).

Met vriendelijke groet,

Nynke Dijkstra
Klantenservice OV-chipkaart

– – – – Origineel bericht – – – –
Van: Erica Wijfje
Datum: 2-4-2013
Betreft: Overzettel abonnement

Ik heb een vervangende pas ontvangen, kan mijn busabonnement worden overgezet op mijn nieuwe pas. Mijn oude kaartnummer is 3528 0208 0117 0023
Alvast bedankt.

Desired solution:

Als ik gewoon op mijn ov kaart kan reizen en deze gekoppeld staat aan mijn abonnement.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of