Complaint: abonnement per direct stopzetten

user-184477 on 18 June 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij wil ik per direct mijn abonnement bij uw bedrijf stopzetten.
Er wordt elke maand geld van mijn rekening afgeschreven maar nooit heb ik van jullie woningaanbod ontvangen, Ook kan ik niet inloggen op uw website. Ik vind het niet terecht om voor diensten te betalen waar ik geen gebruik vam kan maken.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en kijk uit naar een snelle reactie

Met vriendelijke groeten,

Ansoe Soeldie

Desired solution:

-

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Ansoe,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Wij hebben ingelogd op uw account en geen problemen ondervonden.

Afhankelijk van uw zoekcriteria is er wel of geen of meer of minder aanbod beschikbaar. Voornamelijk het type woning en de gewenste huurprijzen kunnen een beperking in de resultaten opleveren. De beperking bij u is huurprijs voor de door u gewenste woningen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of