My complaint:
Stopzetten van mijn abonnement en daarna geen geld meer van mijn rekening afhouden
Desired solution:
stopzetten van abonnement en geen geld meer van mijn rekening afhouden.
user-153644 on 17 January 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites
Stopzetten van mijn abonnement en daarna geen geld meer van mijn rekening afhouden
stopzetten van abonnement en geen geld meer van mijn rekening afhouden.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl
Message from from Klacht.nl
11 years ago - User added a review about the solution that Huurwoningbemiddeling.nl posted
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte heer Servaes,
Via het door u opgegeven PID nummer hebben wij uw abonnement gevonden op een ander e-mail adres dan hier aangegeven.
Dit abonnement hebben wij uiteraard per direct voor u stopgezet en bevestiging hiervan ontvangt u tevens op het e-mail adres waarmee u bij ons stond ingeschreven.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl