My complaint:
Nadat de factuur van Canal Digitaal opeens verhoogd was,zonder hiervan op de hoogte te zijn gesteld, maar eens contact opgenomen met Canal Digitaal.
Zij vertelden ons dat zij telefonisch iemand hadden gesproken die toestemming had gegeven het ‘normale abonnement’ waar wij tot dusver altijd gebruik van hadden gemaakt om te zetten naar het zogenoemde entertainment-pakket; dit pakket is tientallen euro’s duurder. Niemand binnen ons huishouden geeft aan hier telefonisch toestemming voor te hebben gegeven, maar het vreemde aan het hele verhaal is dat wij nu blijkbaar een ‘entertainment-pakket’ hebben, maar vervolgens deze zenders niet ontvangen .. Oftewel, we betalen meer voor evenveel dan we eerst hadden. Canal Digitaal geeft aan hier niets mee te kunnen, tot het moment dat wij schriftelijk het abonnement opzeggen (ergens volgend jaar april dus …)
Desired solution:
Abonnementsverlaging; terug naar het standaardpakket en een heldere en duidelijke communicatie vanuit Canal Digitaal.

