Complaint: Abonnementsvorm klopt niet

leonie Annevelink on 22 May 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb enige tijd geleden een abonnement afgesloten bij Simyo. De eerste maandelijkse kosten waren correct inclusief aansluitkosten.

Echter is de vorige maand (april)een factuur naar mij gestuurd, waarop verkeerde abonnementskosten stonden aangegeven. Oftewel, mijn abonnementsvorm klopte wel ( simyo veel + internet mobiel), maar de prijzen die erbij stonden niet. Terwijl ik binnen mijn bundel ben gebleven.

Dit hield in dat zij een bedrag van ongeveer 44 euro hebben afgeschreven van mijn rekening. Normaliter zou dit ongeveer 15,99 + 4,99 moeten zijn. Dit staat in mijn contract!

Ik zag al direct dat de kosten niet klopten, dus heb er toen voor gezorgd dat er niets op mijn rekening stond.. Tóch hebben zij het bedrag afgeschreven, terwijl ik niet eens rood kan staan bij de bank!!! Heel frustrerend dus, aangezien ik ook dagelijks heb geprobeerd contact met de klantenservice te zoeken, wat niets heeft opgeleverd! Op mijn mail hebben ze ook niet gereageerd en er is niemand te bereiken, je komt nooit door de lijn heen..

Verder kan ik het bedrag niet terugboeken bij mijn bank, aangezien Simyo een blokkade hierop heeft gezet waardoor incasso onmogelijk is! Ik ben een arme student en baal hier natuurlijk enorm van zoals u begrijpt!

Desired solution:

Als simyo mij terugbelt, het teveel afgeschreven geld terugstort op mijn rekening. En de fouten gaat uitzoeken, zodat dit de aankomende maand niet weer bij mij niet meer overkomt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Simyo

All complaints of