Complaint: abonnenment

user-37005 on 21 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een proefabbonement afgesloten voor 3 maanden. Dit contract zou 23-09-2010 ingaan. Ik heb echter vorig jaar nooit een krant ontvangen. ik heb daar ook twee keer over gebeld met de telegraaf. Nu krijg ik facturen, herinneringen en aanmaningen om het laatste kwartaal 2010 te betalen en ook al weer voor het 1ste kwartaal van 2011.
Ik ontvang nu eindelijk sinds twee weken de krant, en vind het dus niet acceptabel dat ik het vorige kwartaal volledig moet betalen zonder dat ik daar ooit 1 krant voor heb ontvangen. Medewerkers van de klantenservice geven allemaal verschillende antwoorden. Er is mij al toegezegd dat het 2de kwartaal niet betaald zou hoeven worden door een medewerker en een andere zegt dat ik voor het eerste kwartaal maar 50% hoef te betalen. Een derde zegt weer dat ik gewoon alles moet betalen.
Ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit van uw medewerkers en de klantvriendelijkheid.
Ik kan me niet voorstellen dat een commercieel bedrijf zo met haar klanten omgaat.

Gewenste oplossing

Ik ben tevreden als ik voor dit kwartaal betaal waarin ik ook werkelijk een krant ontvang. En als de betaling voor mijn tweede termijn in eerste instantie wordt geroyeerd. Ik zal dan eerst bezien hoe dit kwartaal me bevalt. Op dit moment heb ik weinig vertrouwen meer in de Telegraaf en haar onbewame medewerkers.

All complaints of