Complaint: Academica/SOS Pechhulp

user-1710 on 15 March 2011 about Academica in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 10 januari 2011 ontving ik een brief inzake SOS pechhulp. Hierin wordt melding gemaakt van het verhogen van de premie. Ook wordt hier vermeld dat het binnen 30 dagen mogelijk is een dekking toe te voegen/af te voeren. Door deze prijsstijging wensen wij geen gebruik te maken van de SOS pechhulp. Er wordt in deze brief nergens vermeld dat het ook mogelijk is de pechhulp te beëindigen binnen 30 dagen. Natuurlijk staat dit in de voorwaarden, maar dit is een manco in de verzonden brief. Het riekt naar louche praktijken. Er is nu ook meermalen telefonisch contact geweest met de medewerkers van SOS en Academica en zij tonen hier geen enkel menselijk gevoel en begrip voor de situatie. Wij zullen dan ook zeker in de toekomst geen gebruik meer maken van d e pechhulp en zullen kennissen/collega’s het absoluut afraden een pechhulp van SOS of welk product van Academica dan ook af te nemen.

Gewenste oplossing

Beeindiging per afgelopen contractvervaldatum.

All complaints of