Complaint: Afhandeling opzegging zorgverzekering

user-45231 on 28 March 2011 about Academica in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na opzegging ontving ik een dreigbrief dat ik de premie moest betalen.
Mail:
Uw zorgverzekering is beëindigd per 1 januari 2011. U ontvangt een royementsverklaring per post. Wij adviseren u de geïncasseerde maandpremie te storneren.
Op basis van dit advies is door mij tot storneren overgegaan. Tot mijn verbazing ontving ik enkele dagen later een brief waarin wederom onder dreiging van opzegging (Was dus al afgevoerd)de premie moet betalen. Uiteindelijk een bewijs gekregen. Enkele weken later ontving ik een aanmaning om mijn de premie van mijn rechtsbijstandverzekering over te maken, deze werd altijd automatisch afgeschreven. Nog maar even bellen….wachttijd 15 minuten

Desired solution:

Fatsoenlijke reactie op een klachtenbrief. Ga mijn verzekeringen opzeggen. Niet klantvriendelijk en zorgvuldig. Al mijn verzekeringen ga ik opzeggen.

All complaints of