Complaint: Waardeloze administratie en communicatie

user-162563 on 20 February 2013 about Academica in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Opzegging niet verwerkt, blijven afschrijven.
Telefonisch wordt gezegd dat we de incasso maar moeten laten terugboeken.
Daarna aanmaningen wegens niet betalen. Op klachten/berichten per e-mail totaal geen reactie, alleen auto-reply en volgende aanmaningen.

Desired solution:

Reactie en excuses per e-mail en telefonisch. Oplossen aanmaningen (verduidelijken waar het uberhaupt over gaat).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Academica

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Academica about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Academica to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Academica

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Academica

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Academica posted

Academica

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 7 maart 2013 heeft het financiële team via de e-mail uitleg gegeven over de door mevrouw Wiwel ontvangen aanmaning. Hiermee is duidelijkheid geschept over de inhoud van de aanmaning.

All complaints of