My complaint:
Beste,
Aan de ene kant zijn we blij dat u bericht dat er sprake is van een vergissing.
Aan de andere kant is deze vergissing wel gemaakt aan de Marktplaats-kant.
En in uw bericht maakt u zich er wel heel makkelijk vanaf. “Excuses voor het tijdelijke ongemak” Pardon ?!
Dit is geen klanten-service.
Wat ons behoorlijk steekt in uw bericht is het volgende
– U geeft niet aan dat u onze kopers/bieders ook even op de hoogte brengt/bracht van uw vergissing
– U maakt een fout, maar laat de gevolgen (herstel) over aan ons
– U biedt geen enkele vorm van compensatie voor het gemis dat u nu ons aandoet – en dat is niet gering met ca 500 advertenties
– Hoe lang denkt u dat het ons kost de 500 advertenties weer te herplaatsen?
– Op 15 april ontvingen we 40 x een email van Marktplaats over een advertentie uit 2007, en nu zegt u
dat u de advertenties niet kunt terugplaatsen ?!
Gezien Marktplaats niet meer de geplaatste advertenties aan de adverteerders bevestigt
kunnen wij niet meer beschikken over de inhoud (artikel-omschrijving) van de advertenties.
Alleen als ze verlopen en dan verwijderd worden ontvangen we een tekstuele inhoud.
U kunt makkelijk praten, maar wij mogen even uit het hoofd bedenken wat er ook al weer stond.
Desired solution:
Wij verlangen per ommegaande dat de ca 500 advertenties worden teruggeplaatst en dat
u alle bieders / kopers een e-mail zendt waarin u aangeeft dat er sprake is van een vergissing
van uw kant. Onze reputatie heeft een knauw opgelopen, die moet (ja moet) u herstellen.
Onderneemt u geen actie op onze eisen tot terugzetting van de advertenties en rectificatie
van het gestelde, dan gaan we over tot gepaste actie via de media-kanalen.
Wij gaan er even wel van uit dat het niet zover hoeft te komen..
Doe uw best (deze keer wat meer dan) en maak er wat van!