Complaint: actie hd ontvanger

user-51754 on 04 June 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin dit jaar ben ik door een medewerker van canal digitaal gebeld met de vraag of ik een HD-ontvanger voor €25,- met een 2 jarige verlening van het huidige abonnement(basis abonnement)zou willen ontvangen.
Ik heb aangegeven dat ik hiermee akkoord ga. De medewerker vertelde mij dat dit telefoongesprek opgenomen werd en dat de HD-ontvanger en bevestigingsbrief binnen 3 weken thuis geleverd zou worden. Na 3 weken had ik nog geen van beide ontvangen. Ik heb toen nog maar even gewacht , maar nog steeds niets ontvangen. Op 22 april heb ik naar de klantenservice gebeld om te vragen waar mijn HD-ontvanger bleef. De medewerker vertelde mij dat hij hier niets over terug kon vinden en dat er waarschijnlijk iets fout was gegaan bij het invoeren van de gegevens. Ook vertelde de medewerker mij dat deze actie verlopen was, maar zei tegen mij dat ik hem alsnog voor €25,- kon krijgen met verlening van het huidige abonnement voor 2 jaar. (basis abonnement). En heeft zijn excuses aangeboden voor het ongemak. Vrij snel ontving ik de bevestigingsbrief en een paar dagen later de HD-ontvanger. In de brief las ik dat mijn abonnement omgezet is naar een familiepakket. Dit was niet de afspraak.
Ik heb toen weer op 29 april naar de klantenservice gebeld. Daar werd mij verteld dat het inderdaad niet klopte de medewerker heeft er een notitie van gemaakt voor de afdeling abonnementen met daarbij vermeld dat er geen extra abonnementskosten van mijn rekening gehaald mochten worden. Alleen dus de kosten van het basis pakket €9,95 en de €25,- van de HD-recorder. Binnen een paar dagen zou het familiepakket terug gezet worden naar het basis pakket. Na een week kon ik nog steeds de zenders van het familiepakket ontvangen en heb daarom nog maal naar de klantenservice van canal digitaal gebeld. (dit was op 5 mei)Hier kreeg ik tot mijn verbazing een heel ander antwoord te horen. Ik zou namelijk volgens de medewerker zelf op internet ingevuld hebben dat ik graag het familiepakket en de HD-ontvanger zou willen ontvangen. Ik heb de medewerker verteld dat ik dit niet gedaan heb, maar de medewerker bleef volhouden dat het echt zo was. De medewerker zei niets voor ons te kunnen doen en dat we maar een klacht in moesten dienen.

We hebben toen een aangetekende brief gestuurd met onze klacht. Hierop kregen we een brief met als antwoord dat het familliepakket is opgezegt per 2013. voor de rest helemaal geen uitleg of verwijzing naar onze aangetekende brief. We hebben toen weer meerdere malen gebeld maar tot op heden is onze klacht nog steeds niet opgelost. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Desired solution:

Ik wil graag dat het abonnement weer terug gezet wordt naar het basis pakket van €9,95 per maand. Wel met een verlenning van 2 jaar zoals afgesproken, maar niet het familie pakket van €19,95.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Uw melding is inmiddels opgelost.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of