Complaint: Activeren jubileumcode

user-73568 on 11 December 2011 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik ben via diverse opties aan het zoeken geweest om mijn persoonlijke jubileumcode die ik middels een brief van de LOTTO heb ontvangen te activeren zoals in de brief staat beschreven. Echter deze toepassing wordt niet geboden. Er wordt alleen verwezen naar nieuwe aanmeldingen terwijl zeer duidelijk in de brief vermeld staat dat LOTTO mij trakteert op eenmalig en geheel vrijblijvend gratis lot voor de trekking op 14 januari a.s. Zeer kwalijk dat LOTTO zo met haar al lang meespelende klant(en) omgaat. Jammer LOTTO !!!

Desired solution:

Zo snel mogelijk de mogelijkheid bieden om de trouwe klanten van LOTTO de jubileumcode te kunnen registreren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant de juiste website gegeven om het gratis Lot te activeren.

All complaints of