Complaint: Activeringscode spotify

user-146800 on 04 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)
Op 27 september hebben wij onze activeringscode voor Spotify via KPN aangevraagd. Zou binnen 10 dagen binnen zijn . Drie keer gebeld, inmiddels is het december en nog steeds geen activeringscode.
Vandaag weer gebeld : de jongeman kan alleeen een aanvraag formulier invullen, weet niet wat er daarna mee gebeurt( kennelijk niets ) en weet ook niet hoe we een manager kunnen bereiken. Biedt ons 15euro schade vergoeding.Y

Desired solution:

We willlen graag de activeringscode hebben maar dat begreep u hoop ik al.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Mavrij,

Het is erg vervelend dat u nog geen Spotify account ontvangen heeft.
Helaas ervaren wij enkele problemen met het leveren van de activeringscode voor Spotify.
Als oplossing heb ik u €60,00 overgemaakt naar uw rekeningnummer.
Dit bedrag zal op de volgende factuur verrekend worden.
U kunt de 60.00 euro gebruiken om een halfjaar gebruik te maken van Spotify.

Over een half jaar horen wij graag weer van u, zodat we alsnog een code voor u kunnen aanvragen.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of