Complaint: Ontzettend stroperig

user-217976 on 12 December 2013 about Actua Verzekeringen in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

December 2012 een Asus Google Nexus Tablet gekocht bij Paradigit en op hun aanraden daarbij een verzekering afgesloten voor valschade e.d.
Deze zomer is de tablet idd helaas gevallen. Ik dacht toen nog: gelukkig heb ik die verzekering maar acheraf had ik die net zo goed niet kunnen hebben. Om een lang verhaal kort te sluiten. Eerst duurde het maanden voordat Paradigit de schade had getaxeerd: € 203,64. Eerste medewerker v. Actua zei resoluut dat ze dat niet gingen vergoeden op een nieuwprijs v. € 250 Ik kreeg een waardecheque v. €199,- gezien het eigen risico. De onderzoekskosten van €86 (!) moest ik eerst zelf betalen en als ik dan het kapotte apparaat v. Paradigit had ontvangen dit doorsturen naar Actua en dan zou ik het geld terugkrijgen. Daar zit ik nu nog op te wachten, vanmiddag maar weer gebeld waar dat bleef.

Krijg ik onderstaande mail:

Naar aanleiding van uw mail van woensdag 6 november jl. hebben wij u schadeloos gesteld door middel van een waardecheque t.w.v. 199 euro. Dit is het reparatiebedrag minus het eigen risico van 50 euro.

De prijsopgave was namelijk conform de voorwaarden wel rendabel voor reparatie. Daarom is de waardecheque lager dan waar u anders recht op had.

Aangezien de waardecheque reeds op 8 november jl. is opgemaakt en is verstuurd, vernemen wij graag van u of u deze inmiddels heeft ontvangen.


Kijk dan heb je dus gewoon niet geluisterd! En bovendien had ik die tablet best willen repareren. Was Actua ook goedkoper uitgeweest maar dat mocht dus niet v. Joyce v.d. Berg v. Actua. Kijk als ze het onderling al niet eens zijn, wordt het lastig.
In elk geval heeft alles nu al zo lang geduurd dat ik iedereen afraad om zo’n verzekering af te sluiten bij Actua.

Desired solution:

Gewoon snel die €86,- overmaken waar ik recht op heb dan is het klaar

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Actua Verzekeringen about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Actua Verzekeringen

All complaints of