Complaint: Schrikkeldag actie AD

user-94504 on 24 April 2012 about AD in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het AD bood nieuwe abonnees op 29 februari een abonnement aan voor de halve prijs + een TomTec tablet.
De tablet zou binnen vier weken worden verstuurd.
Het abonnement ging 6 maart in.
Tot op heden heb ik niets ontvangen.
De aanmelding werd gevolgd door een schriftelijke bevestiging waarin stond dat de tablet pas op de post ging na meerdere betalingen.
Een medewerker zei telefonisch dat dat niet klopte en dat hij gewoon op de bus ging.
Rond 10 april gebeld: hij zou de daarop volgende week worden verstuurd.
Een paar dagen geleden gebeld: Het zal media mei worden. Er komt dat een nieuwe voorraad binnen.
Ik heb gevraagd om een vervangend artikel, maar dat kunnen ze niet geven.
Ik heb er geen enkel vertrouwen in dat de tablet medio mei (bijna 3 maanden later) geleverd wordt.

Desired solution:

In overleg zou ik graag een vervangend artikel ontvangen van wat meer waarde voor het ongemak van het lange wachten en de telefoontjes.

All complaints of