Complaint: Slechte website en slechte service

Pien2000 on 09 January 2013 about Adidas in category Sportmerken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb online 2 stuks sportkleding online besteld en via iDeal betaald. Omdat ik niets ontving, heb ik contact gezocht met de klantenservice. Dit telefoonnummer is steeds bezet en als je na tig keer proberen iemand te spreken krijgt, wordt het gesprek afgebroken. Uiteindelijk blijkt dat de bestelde kleding uitverkocht is. Zeer merkwaardig want toen ik het bestelde waren ze nog wel voorradig. Bovendien heb ik € 205 voor niets betaald. Mij is verteld dat ik het bedrag teruggestort krijg en verder is er niets aan te doen…

Desired solution:

Met spoed terugstorten geld, excuses EN een waardebon als tegemoetkoming voor deze wanprestatie. Ik ben zeer teleurgesteld over de technische gebreken van de website en de slechte service van Adidas!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Adidas

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Adidas to pickup complaint

All complaints of