Complaint: administratieve puinhoop en nooit enige reactie

user-12896 on 23 May 2010 about Nationaal Spaarfonds in category

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

zie onderstaande brief aan intrim justitia( verstuurd 26 maart:
Tot mijn grote verbazing kreeg ik vanmiddag weer post van uw bedrijf.
Vorige week heb ik ook al een schrijven van uw bedrijf ontvangen. Ik heb toen direct telefonisch contact opgenomen met uw bedrijf. ( dit viel nog niet mee, want tot 4 keer toe werd de verbinding ergens halverwege de procedure verbroken).
Ik heb gesproken met een medewerker van uw bedrijf. Ik had namelijk geen idee waar deze bijzonder onplezierige aanmaning over ging. Ik betaal namelijk mijn facturen altijd keurig op tijd. Het bleek om een rechtsbijstandsverzekering te gaan bij de Nationale. Ik snapte er totaal niets van , want ik heb namelijk helemaal geen rechtsbijstandverzekering. Ik heb ook nooit facturen voor deze verzekering ontvangen. Uw medewerker beloofde mij dat zij contact ging opnemen met het desbetreffende bedrijf. Ik hoefde volgens haar geen verdere actie te ondernemen en zij beloofde mij contact op te nemen zodra er verdere gegevens bekend over dit misverstand zouden zijn. Ik heb niets meer van haar gehoord.
En nu vanmiddag dus een nog veel naardere brief van uw bedrijf, waarin u dreigt met de rechtbank! Ten eerste vermeld u hierin dat ik niets van mij heb laten horen en dat klopt dus niet. Ik heb direct contact opgenomen met uw bedrijf.
Verder ben ik eens gaan zoeken in mijn correspondentie waar deze rekening vandaan komt.
Het volgende is begin vorig jaar gebeurd:

In januari 2009 heb ik een keer in een enquête aangegeven dat ik interesse had in een rechtsbijstandsverzekering. Ik ben toen door diverse bedrijven telefonisch benaderd.
Ook door de Nationale. Ik heb bij deze verkoper heel duidelijk aangegeven dat ik alleen informatie wilde en absoluut geen contract en hij beloofde de informatie op te sturen. Vervolgens kreeg ik een tijdje later toch een contract opgestuurd. Ik ben toen heel boos geworden en heb direct de Nationale een mail gestuurd.( 16 januari) Daarna kreeg ik weer een mail van de Nationale . Ik heb daar weer op gereageerd ( 21 januari)Enige tijd daarna kreeg ik een brief waarin stond dat de verzekering was vervallen wegens het niet betalen van de premie. Weer heb ik contact gezocht met het bedrijf en er werd toen gezegd dat ik geen acht moest slaan op de inhoud van de brief omdat dit de enige manier was om het contract te laten vervallen. En nu krijg ik dus die nare post weer van uw bedrijf! Ik heb nooit maar dan ook nooit een verzekering afgesloten bij dit bedrijf Ik zal het ook nooit gaan doen en ik betaal dit dus absoluut ook niet. Dit is toch wel hele zwarte humor! Ik wordt belazerd door een bedrijf die rechtsbijstandsverzekeringen verkoopt. Hoe bizar kan het zijn?
Eventueel kan ik kopieën van de mails en de brief van de Nationale aan u doen toekomen

Gewenste oplossing

Tot op de dag van heden heb ik geen enkele reactie van het bedrijf ontvangen Noch van intrim justitia( die overigens wel de vordering heeft ingetrokken) noch van het Nationaal Spaarfonds. Geen reactie op mails brieven of facturen!! Ik wil excuses en mijn factuur betaald voor de door mij gemaakte uren vanwege uw knoeiwerk!

All complaints of