Complaint: Krijg geen rekeningoverzichten meer (zonder alternatief)

user-217721 on 11 December 2013 about Aegon in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik krijg geen overzichten meer over saldo van mijn levensloop rekening. Aegon verwijst mij naar een online manier, maar na twee pogingen werkt deze nog steeds niet bij mij.

Desired solution:

Inzicht in saldo van mijn rekening

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Aegon about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Aegon

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Aegon

Message from Aegon

10 years ago - Beste meneer Venema, U heeft deze klacht twee keer ingediend. Wij pakken de klacht op die u heeft ingediend op www.klachtenkompas.nl. Deze klacht sluiten wij. Met vriendelijke groet, Mirte Aegon Webcare

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Aegon posted

Responded on 22 December 2013 at 13:40

Ik heb feedback ontvangen, maar nog niet een volledige oplossing.

Aegon

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer Venema,

U heeft deze klacht twee keer ingediend. Wij pakken de klacht op die u heeft ingediend op https://www.klachtenkompas.nl. Deze klacht sluiten wij.

Met vriendelijke groet,
Mirte
Aegon Webcare

All complaints of