My complaint:
Maart 2012 Heb ik van mijn vriend een mooie ring gehad met bijpassende oorbellen, Binnen 2 maanden was er al een brons barstje te zien in de lak van de ring, wat zeer opviel vergeleken bij het zilver.
Ik ben terug gegaan naar de Swarovski winkel in Alkmaar, waar ik door een meneer heel aardig geholpen werd die duidelijk zei dat dit een fout van de lak was en ik een nieuwe zou krijgen. Rond Mei had ik weer een mooie nieuwe ring dus ik was helemaal blij en bedankte de meneer voor de goeie service, die mij daarna trots vertelde dat het altijd zo ging hier in alkmaar… na 2 maanden kreeg ik het zelfde probleem nu nog groter zelfs.. dus ik ben weer terug gegaan en trof de zelfde meneer aan, die nu beweerde dat het gebruikerskrasjes waren en dat ik niet voorzichtig genoeg was. Ik zei dat het een beetje absurd was na 2 maanden en dat ik ook uitkeek met water.. ja ik draag hem dan wel elke dag maar er word in het begin gezegt dat het beter moet zijn dan zilver dus dat lijkt mij geen probleem. Na wat lacherig en luchtig gepraat werd er alleen gezegt tja heel voorzichtig mee doen, waarop ik zei dat ik het niet normaal vond voor die prijs maar meneer kon niks betekenen voor me.
Nu 3 kwart jaar verder is het 1 grote bronze vlek aan de achterkant van me ring. en ik heb hem niet eens een jaar!
Desired solution:
Een vergoeding of een oplossing, nieuwe lak laag misschien?