Complaint: afgesloten internet kpn

user-142518 on 16 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanwege een fout tussen mij en de bank ben ik afgesloten van kpn internet.Hierdoor hebben ze het incassobureau ingeschakeld.Heb daarna gewoon alles betaald en heb weer internet van kpn aangevraagd.En nu zeggen ze bij kpn dat ik niet betaald heb, terwijl ik alles zwart op wit heb staan ook van het incassobureau dat ik betaald heb.Dit speelt al vanaf medio september.Ik heb al verschillende keren meer dan 4 uur aan de telefoon gezeten, en ze sturen me van kastje naar de muur.Ook naar kpnwinkel geweest met bewijs van betaling en zei konden mij ook niet helpen alleen een mail sturen naar het kantoor van kpn.Wat kan ik nu verder nog doen terwijl ik al wel de internetkosten van nu betaal.

Desired solution:

Geld terug van oktober en de helft van november.En weer internet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Dit probleem is nog niet opgelost..nog steeds geen internet.

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste M. Phijffers,

Ik heb uw dossier bekeken en ik zie dat uw gewenste oplossing op dit moment is geboden.
U ontvangt twee maal een terugbetaling over de maanden november en oktober.

Ik beaam dat het erg vervelend is voor u om meerdere keren naar ons te moeten bellen.

Hopelijk dat dit probleem in de toekomst niet meer voorkomt.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of