Complaint: afhandelen klacht energiedirect

user-90167 on 05 April 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een extreem hoge jaarnota van ED gekregen. Uiteindelijk bleek dat ze geen juiste meterstanden hadden van de afgelopen 3 jaar. Deze hebben ze opgevraag bij Enexis. Mijn nota bleek dus wel te kloppen. Ik heb om een betalingsregeling gevraagd. Vorige week kreeg ik hier bericht over. Ze zouden dit overdragen aan een andere instantie en hier zaten kosten aan. Ik heb dit afgewezen, aangezien ik het vreemd vind dat ik hier extra voor moet betalen. Dit zou een service moeten zijn. Ik heb dit voorstel 3-4-12 afgewezen. Ze zouden de jaarnota alsnog gaan innen. Wat schetst mijn verbazing? Ik zie op mijn rekeningafschrift dat ze het GEHELE bedrag al op 26-3-12 van mijn rekening hebben afgehaald. ZONDER TOESTEMMING! En dit terwijl de nota on hold zou staan! En er een betalingsregeling is aangeboden! Schandalig!!!! Geld is blijkbaar belangrijker dan tevreden klanten!!!!

Desired solution:

duidelijke uitleg over deze gang van zaken en excuses over deze schandalige afhandeling van mijn klacht!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Energiedirect.nl heeft een e-mail naar de klant gestuurd met de uitleg van de gang van zaken. Daarnaast is er voor de overlast een kleine vergoeding aangeboden en aangeboden om een gratis betalingsregeling te treffen. Dit als compensatie en excuses van de onduidelijke communicatie die heeft plaatsgevonden.

^John van energiedirect.nl

All complaints of