My complaint:
Ik had een extreem hoge jaarnota van ED gekregen. Uiteindelijk bleek dat ze geen juiste meterstanden hadden van de afgelopen 3 jaar. Deze hebben ze opgevraag bij Enexis. Mijn nota bleek dus wel te kloppen. Ik heb om een betalingsregeling gevraagd. Vorige week kreeg ik hier bericht over. Ze zouden dit overdragen aan een andere instantie en hier zaten kosten aan. Ik heb dit afgewezen, aangezien ik het vreemd vind dat ik hier extra voor moet betalen. Dit zou een service moeten zijn. Ik heb dit voorstel 3-4-12 afgewezen. Ze zouden de jaarnota alsnog gaan innen. Wat schetst mijn verbazing? Ik zie op mijn rekeningafschrift dat ze het GEHELE bedrag al op 26-3-12 van mijn rekening hebben afgehaald. ZONDER TOESTEMMING! En dit terwijl de nota on hold zou staan! En er een betalingsregeling is aangeboden! Schandalig!!!! Geld is blijkbaar belangrijker dan tevreden klanten!!!!
Desired solution:
duidelijke uitleg over deze gang van zaken en excuses over deze schandalige afhandeling van mijn klacht!!!