Complaint: Afhandeling

user-172424 on 09 April 2013 about CVZ in category Overheid

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik probeer al maanden mijn zorgvezekering die via het CVZ is aan gemeld stop te zetten. Hier gaan een enorme berg met emails overheen waar het lijkt dat er soms bewust niet wordt gereageerd om mijn vragen dmv omslachtige of nietszegende antwoorden. In de tussentijd heb ik al bijna een jaar dubbel ziekenkosten betaald en nu is er weer een hoop omslachtig email verkeer met de terug betaling. De vorige keer kwam er eindelijk pas actie nadat ik een klacht had in gediend … misschien dat dat nu weer het geval is?

Desired solution:

Duidelijk antwoord op mijn vragen.
Snelle afhandeling

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about CVZ

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CVZ about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CVZ

All complaints of