My complaint:
Ik vraag me af, hoe professioneel jullie zijn, om mensen gewoon te pesten met reeds afgehandelde zaken. En als die afgehandelt zijn nog eens weer te pesten. Hoe kan ik hier een officiele klacht indienen en een schadeclaim indienen tegen deze praktijken en deze voorvallen, want behalve dat al mijn dagen kapot zijn gemaakt, is mijn totale gemoedstoestand ver beneden peil gezakt en spring ik met deze pestpraktijk liever voor de trein dan dat ik hier ooit nog eens mee te maken krijg of met iets wat dan ook maar met bol.com te maken heeft!
Desired solution:
Komen jullie maar met een geschikte tegemoedkoming voor hetvolgende: bestelling ongevraagt annuleren, kosten maken, toch de klant belasten met opsturen ipv toch niet verloren gegaan pakket aanbieden en klant met extra tijd en moeite vervelen door dit alles terug te moeten sturen en maar aanmaningen te blijven sturen voor iets wat is afgehandelt en vragen om bewijzen dat iets is geretourneerd terwijl ik er mails van heb dat dit is gebeurt en telefonisch ook word bevestigd terwijl ze nog steeds een plank voor de kop hebben en hierom vragen. Dit is de korte versie, van de ellende die ik met jullie heb moeten meemaken, en ben hier compleet van ontdaan en ziek!