Complaint: Afhandeling schade

user-197014 on 03 September 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het weekend van 21 Juli zijn wij op de huttenheugte geweest, hier heeft een bedienings medewerker een glas bier over mijn telefoon laten vallen. Schade direct gemeld bij de floor manager, een meldings formulier ingevuld, vervolgens de maandag erna het meldings formulier retour gestuurd om de schade te claimen.

Centre parcs na twee weken gebeld, schade moest ik verhalen bij een externe cateraar. onderhand zijn we 6 weken verder, meer dan een uur met het 0900 nummer aan de lijn gezeten, en ze weigeren me sinds vandaag verder te helpen.

Mijn klacht is aan Centre parcs! niet aan de cateraar, daar kan ik niks over terug vinden. Ze sturen me van het kastje naar de muur. Vandaag een e-mail dat ze hopen het over 2 weken opgelost te hebben…..

Desired solution:

dat iemand zijn verantwoording neemt en mijn geleden schade vergoedt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Helaas, een bord voor de kop, dat hebben ze daar. Nog steeds geen oplossing.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd reeds afgehandeld door de betrokken partij op 1 oktober jl.

All complaints of