Complaint: Afkoop levensverzekering

user-15311 on 07 July 2010 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wegens het lage rendement en de “woekerpolis” besloot ik maanden gelden mijn levensverzekring stop te zetten. Vele telefoontjes met Nationaal spaarfonds volgden, zonder resultaat. Uiteindelijk de betalingen stopgezet, leek de enige manier om er van af te komen. Na zes maanden is nu de opbrengst: eenzijdige opzegging wegens premieachterstand. Prima, nu kan eindelijk de afkoop plaatsvinden op 1 juli, dit werd door twwe medewerkers bevestigd. Wee reen week niets gehoord. Nu blijkt mijn dossier onderop de stapel te liggen omdat “afkopen ten gevolge van premieachterstand geen prioriteit hebben”. Dit bedrijf heeft een slechte service. De wachtijden zijn lang, de medewerkers zeggen allemaal wat anders en uiteindelijk gebeurt er niets. Het ergste is: de meeste telefoontjes registreren ze niet, je kunt dus niet meer aantonen dat er contact is geweest.

Gewenste oplossing

Afhandeling binnen de termijn die mij is voorgehouden: dus uitbetaling half juli.

All complaints of