Complaint: Afmelden reclame bij KPN niet van deze tijd.

user-160473 on 13 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn vrouw ontvangt van KPN reclame over nieuwe telefonieabonnementen. Wij zijn op dit moment geen klant van KPN (in het verleden wel) en hebben ook geen interesse om klant te worden. Wij wilden ons afmelden voor deze reclame, maar dit is zoals op de kaart staat alleen mogelijk door een brief te sturen naar een Postbusnummer (kost je nog postzegels ook). Na KPN gebeld te hebben of het ook via de e-mail of website kan antwoordde zij dat dit alleen per post mogelijk is. Terwijl je niet eens een handtekening hoeft te sturen. Op deze manier maakt KPN het wel erg lastig om je af te melden voor ongewenste reclame.

Desired solution:

Als KPN wat meer met zijn tijd mee gaat en er voor zorgt dat er ook moderne manieren komen om je af te kunnen melden voor ongewenste actiereclame.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of