My complaint:
bij de eindafrekening zijn de verkeerde beginstanden gebruikt. Deze standen zijn d.m.v. de meterstandenkaart opgestuurd.nu wordt er gezegd dat ze deze kaart nooit ontvangen hebben en ik nu aan moet tonen dat dit de juiste standen zijn??? je stuurt toch niet voor niets de kaart in.wordt van het kastje naar de muur gestuurd, als de NEM er niet meer uitkomt moet ik contact met STEDIN opnemen en visa versa.Werkelijk een onbegonnen zaak. Heb het gevoel niet serieus genomen te worden. Het gaat hier wel om een bedrag van ruim 4000.- Euro
Desired solution:
dat de standen die ik ingestuurd heb ook daadwerkelijk gebruikt worden.Kopie van de ingestuurde kaart is in mijn bezit. verder zou ik graag 1 persoon voor mijn klacht hebben, nu moet ik elke keer het hele verhaal weer uitleggen want volgens mij doen ze niet aan dossiervorming.
deze zaak loot nu al vanaf maart, stapels brieven en mails verzonden. WAKKER WORDEN, ik wil hier een oplossing voor.