Complaint: Afrekennota 2009/10

user-13116 on 28 May 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik ben het spuugzat om 2 maanden op mijn geld te wachten ik heb verschillende keren gebeld en zelfs aan een klantenonderzoek meegedaan. Daar scoorde dit bedrijf op mijn formulier een zeer zware onvoldoende. De dag erna werd ik door een medewerker teruggebeld met de toezegging dat het met een spoed incasso 14 mei of 27 mei zal worden verrekend.Vandaag op 27 mei om12.20 contact met jullie opgenomen . De medewerker wist te vertellen dat er nog niets aan de nota gedaan was en er alsnog een spoed incasso te doen. Het gaat om een behoorlijk bedrag. Ik eis dat ik het vandaag op mijn rekening staat anders onderneem ik juridische stappen en zoek ik de media op.

Gewenste oplossing

Wat denkt uzelf?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of