Complaint: afrekennota

user-26802 on 02 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij zijn nu al 3 jaar klant bij de NEM. in die 3 jaar waren ze idd de goedkoopste. wij hoevden maar een voorschotsnota van €79 te betalen. maar nu krijgen we ineens een afrekennota of we even €3217,84 kunnen betalen. wij bellen zeggen ze ja u hebt elke keer een voorschotsnota betaald maar uw elektriciteit is te laag ingeschat. dus met andere worden rekenen ze het over 3 jaar. omdat de voorschoten te weinig waren. komen ze ook lekker laat mee. ik wil iedereen behoeden voor de NEM trap er niet in de goedkoopste ze proberen je een poot uit de draaien geloof me word er letterlijk en figuurlijk ziek van

Gewenste oplossing

dat ze met een redelijk voorstel komen want dit kan gewoon echt niet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of