Complaint: afschrijfing bank

user-59644 on 29 August 2011 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat ik al lang een keer uitgeschreven
hebt en dat jullie nog geld van mijn rekening afhaalt
ik wil vanaf nu stop zeggen
en dat jullie geen geld van mijn rekening afhaalt
tot ziens

Desired solution:

ik ben niet te vrede over

Message from

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Op uw afschrift staat hoogstwaarschijnlijk de naam van de webwinkel vermeld. In dit geval vragen wij u direct contact op te nemen met de webwinkel. Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij u ons om het betaalkenmerk te sturen welke op uw bankafschrift vermeld staat. U kunt dit sturen naar support@docdatapayments.com. Het betaalkenmerk begint meestal met PID en dan 10 cijfers. Hiermede kunnen wij u de gegevens verstrekken van de webwinkel welke verantwoordelijk is voor de afschrijving van de/het afgeschreven bedrag(en). Na ontvangst van het betaalkenmerk zullen wij u doorverwijzen naar de betreffende webwinkel voor verdere communicatie. Het is mogelijk om uw gedane betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook uw bank contacten voor het blokkeren van doorlopende machtigingen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by docdata payments

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant verzocht om via de opgegeven contactgegevens een kenmerk te verstrekken teneinde de klant verder te kunnen helpen en in contact te kunnen brengen met de betreffende webwinkel.

All complaints of