Complaint: afschuifsysteem

user-5440 on 07 January 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Er is een pakket voor mij verzonden vanuit belgie. Taxipost in belgie heeft het overgedragen aan Selektvracht en die zijn het kwijt geraakt.
Nu moet ik Taxipost inschakelen zodat zij een aanvraag tot onderzoek kunnen indienen bij Selektvracht. Is toch omgekeerde wereld. Selektvracht is het zelf kwijt geraakt!

Gewenste oplossing

Dat ze mij netjes te woord staan en zelf onderzoek instellen ipv mij terug naar Taxipost te verwijzen

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of