Complaint: afsluiten telefoon en rekening van meer dan 300 euro na wegnemen sms onbeperkt verlenging

user-200645 on 23 September 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

er wordt niet inhoudelijk gereageerd op mijn klacht: de sms onbeperkt bundel die ik bij mijn verlenging heb aangevinkt en besteld, en tot voor kort op mijn account zichtbaar was, is niet meer deel van mijn vernieuwd abonnement waardoor er een rekening van meer dan 300 euro is opgemaakt (door sms-en en bellen buiten bundel). nu is vandaag ook nog eens mijn telefoonnummer afgesloten terwijl ik juist de klachten vandaag kenbaar heb gemaakt via klacht.nl. de boodschap dat ´de klant geen sms onbeperkt bundel heeft afgesloten´ is nu juist hetgeen niet juist is. hier dient onderzoek naar te komen intern. sinds vandaag ben ik niet meer telefonisch bereikbaar.

Desired solution:

herberekening factuur op basis van het aangevraagde abonnement (incl. sms onbeperkt), compensatie afsluiten telefoon.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 30 September 2013 at 06:41

you fone reageert niet meer op mijn klacht, heeft deze alle behalve opgelost, en bij mijn post ´lopende kosten´heeft het nu een kostenpost van bijna 300 euro genoteerd ): gebasseerd op waarschijnlijk het enige telefoontje dat ik moest maken vanuit ´de rest van de wereld´ naar de klantenservice omdat onterecht mijn telefoon zou worden afgesloten. de duur van dit gesprek was inderdaad lang, maar 1 uur en 4 minuten? ik heb geen vertrouwen meer in youfone en heb besloten om mijn abonnement op te zeggen en de automatische incasso stil gezet via mijn bank. ik verwacht of een plotselinge oplossing nog vanuit youfone van de hele zaak, of een stugge doorzetting in herinneringen en dwangsommen.

Bellen van RVDW naar de EU 01:04:00 € 293,12

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft inmiddels contact gehad met de klantenservice en uitleg gekregen over de factuur/het abonnement. Er is geen blokkade op de simkaart van klant.

All complaints of