Complaint: afsluiting

user-218210 on 13 December 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik woon op een recreatieterrein, waar 250 huizen staan.
Wij wonen daar al vanaf 1989, toen hebben we telefoon aan laten sluiten…op een gegeven moment kon je ook via de telefoon kapel internet krijgen.Nu dat was prima, dus ik heb al een lange tijd bellen met internet abbonement..
Nu op 28 november hebben wij geen internet, vreemd storing??? Met de mobiel gebeld of er storing was.
Nee zei de man aan de lijn, u hebt u internet en bellen op gezegd…wij wisten van niks..nu zult u zeggen, dat is toch zo weer op gelost, maar nee, er moet een nieuwe aansluiting worden gemaakt.ok.zeg ik dat moet dan maar.tot ik van de week gebeld wordt dat ik nooit bij kpn heb gezeten en ik niet besta in hun bestand….en dat het een probleem wordt mij aan te sluiten.al met al zit ik nu nog te wachten het is nu 23 december.zonder telefoon., en internet..wij zijn al op leeftijd en de dokter en ziekenhuis hebben allemaal dit nummer..en ik wordt zeker om da dag gebeld..maar aansluiten ho maar..maar de rekeningen gaan gewoon door…plus kunnen ze terug kijken via mijn banknummer dat ik al 25 jaar bij kpn zit..

Desired solution:

Met een aansluiting van internet en bellen.zo spoedig mogelijk..
Nee ik ben helemaal niet tevreden..te is van de van gekke...

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

All complaints of