Complaint: afsluiting telefoon per 9-5-2012

user-101824 on 08 May 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

sinds 2005 bij kpn.sinds +/- 23 april wil ik het zakelijke abonnement overzetten naar prive,internet+bellen.ik zou 3 dagen voor mijn nieuwe abonnement het nieuwe modem krijgen.morgen 9 mei om 14 uur krijg ik de nieuwe verbinding werd er geschreven.nu belde ik op waar het modem bleef.er werd gezegd dat ik morgen niks kreeg.het abennement word ook beeindigd oor kpn.omdat ik een andere previder zou hebben,dan kunnen ze mij niet ook een abonnement geven.ik zei ik ben al sinds 2005 bij jullie,ik heb niks anders ondertekend,wie is die andere previder dan?er word niks meer gezecht door de helpdesk van kpn.als ik andwoord op mijn vragen zou willen hebben,moest ik mijeigen de vragen stellen,om een antwoord te krijgen.sorry,ik vind dit heel raar!als ik wat anders vroeg aan de man was het eleke keer het zelfde antwoord.
dus morgen +/- 14 uur heb ik geen telefoon meer.waarom weet ikniet,ik heb vanaf 2005 de facture netjes betaald.

Desired solution:

het terug draaien van het abonnement.
g.vanherk
margrietveld 9 2914 cg
nieuwerkerk aan de ijssel

All complaints of