My complaint:
Begin Maart 2013 wordt via het invullen van een online verhuisformulier een aanvraag gedaan voor verhuizing van apparatuur. Hiervoor stuurt KPN een bevestiging per email op 16 Maart. Daarna wordt het stil. Bij navraag op 9 april is er niks bekend en is de eerstvolgende mogelijkheid voor verhuizing van apparatuur 7 mei, dit zo lang vastgezet. Dit is al met al twee maanden later dan het moment dat het verhuisformulier wordt ingevuld. Terwijl de website twee weken meldt. Weer de klantenservice gebeld of het eerder kan. Ze kunnen niks doen want ze kunnen de verhuizing niet zien, (ook 7 mei niet?)Bulten interne problemen die op mij worden afgerekend. Zeer onvriendelijk geholpen door een dame die bezorgder was over het nummer wat ik belde wat eigenlijk niet door collega’s mocht worden doorgegeven, dan om mij te helpen.
Betekent dus dat ik een maand zonder televisie, internet en telefoon ga zitten.
Desired solution:
Z.s.m. verhuizing apparatuur en aansluiting na 15 April.