My complaint:
Op 8 april 2011 heb ik telefonisch een alles-in-1 abonnement afgesloten. Direkt een installatie-afspraak gemaakt voor 11 mei. Geen bevestiging ontvangen. Mail gestuurd maar pas 10 dagen later reactie. Op vrijdag 22 april medewerkster gesproken.Ik stond niet in het systeem maar het werd direkt geregeld. Weer geen bevestiging ontvangen. De week erop maar weer gebeld. Ik was niet bekend en zou worden teruggebeld. Dit keer door de teamleider. Dus niet. Zelf weer gebeld. Ik stond wederom niet bekend in het systeem. De man die ik aan de lijn had ging het allemaal wel even regelen. Hij deed zijn werk wel goed, volgens hemzelf. Weer een installatie-afspraak gemaakt en wéér geen bevestiging ontvangen. Voor meer dan 25 euro aan telefoonkosten gemaakt. Ik vind het schandalig hoe ze te werk gaan.
Desired solution:
Dat Canal Digitaal zijn afspraken nakomt en mensen niet aan het lijntje houdt. En dat ik natuurlijk gewoon -maar wat is gewoon- wordt aangesloten

