Complaint: AFTERPAY

user-36113 on 15 January 2011 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In november 2010 via webshop Intertoys een wii spel gekocht. Echter door een fout op de site kreg ik er 3.
Dezelfde week nog 2 terug gestuurd zoals de medewerker vertelde van Intertoys.
Kreeg via Afterpay 3x een acceptgiro. Gebeld met Afterpay dat wij er 2 hadden teruggestuurd, dit was geen probleem. Konden “gewoon” 1 betalen. Maar op 17.12.10 kreeg ik via de mail een betalingsherinnering voor de 2 teruggestuurde spellen. Weer gebeld met Afterpay, volgens hen had Intertoys deze spellen nog niet afgeboekt.
Weer gebeld met Intertoys. Bleek een fout te zijn, zou worden recht gezet.
Op 6 januari weer 2 acceptgiro’s met een verhoging!
En ook wéér gebeld met Intertoys, bleek het niet goed te zijn gegaan. Maar nu zou alles goed komen.
In de tussentijd kregen we het bedrag dat we hadden betaald voor het 1e spel weer terug op de rekening!
Deze gelijk weer betaald. En een mail gestuurd naar Afterpay omdat ze telefonisch niet goed bereikbaar zijn.
Het zou gaan om een fout in een nieuw systeem bij Afterpay.
Nu 15 januari krijgen we opnieuw acceptgiro’s thuis.
Wij zijn er zo zat van, dat deze 2 bedrijven het niet op orde hebben. Maar moeten wij daar de dupe van worden?
Dit was de druppel. We zijn ontzéttend boos en teleurgesteld in de gang van zaken!

Gewenste oplossing

Dat er geen acceptgiro’s meer komen en zij hun excuus aanbieden in welke vorm dan ook!

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Deze klacht is naar tevredenheid opgelost!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

In goed overleg is deze klacht naar tevredenheid opgelost door AfterPay

All complaints of