Complaint: bestelling van spellen

user-15966 on 16 July 2010 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij free record shop een bestelling gedaan via afterpay, ik heb op de dag dat je het laats nog kon betalen de acceptgiro op post gedaan, nu krijg ik al 1 maand lang brieven en mailtjes van dat ik eerst 5,00 nog extra moet betalen, en nu ineens 12,50, terwijl ik op tijd betaald heb.

Gewenste oplossing

Dat ik die 12,50 niet hoef te betalen bovenop de 11,95 die ik moest betalen, ik heb het toch op tijd betaald, mischien is er iets mis gegaan dat het te laat is gekomen

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van uw bericht op deze site heeft AfterPay getracht in contact met u te komen om de door u geplaatste klacht te bespreken en op te lossen. Helaas hebben ondanks diverse pogingen u niet kunnen bereiken.
AfterPay streeft naar optimale klanttevredenheid waar het gaat om het achteraf betalen van online aankopen voor zowel webshop als consument! Graag willen wij dan ook alsnog in contact met u komen om gezamenlijk uw klacht te bespreken en op te lossen. Vriendelijk verzoeken wij u een e-mail te sturen naar specialdesk@afterpay.nl of telefonisch contact op te nemen met afdeling Special Desk van AfterPay . U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0513-744115.

All complaints of