Complaint: betaling

user-160809 on 14 February 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb te laat betaald doordat ik een papieren acceptgiro had verwacht ,daardoor mail niet gezien. toen kreeg ik 2 weken later de rekening per mail met 7 euro extra kosten als boete die moet betaald worden voor 18 febr.

Desired solution:

kwijtschelding 7 euro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afdeling Servicedesk heeft 18 februari om 09:05 contact opgenomen met klant. Uitleg gegeven dat AfterPay werkt middels digitale acceptgiro's (via de email) Mw. haar kosten van 7,50 afgeboekt uit coulance. Voor de volgende keer weet mevrouw dat het via de email komt.

All complaints of