11 years ago - Geachte mevrouw De Jong,
Wij betreuren het dat u een klacht heeft over onze dienstverlening.
In uw klacht geeft u aan dat u geen bestelling kunt plaatsen met de achteraf betaalmethode AfterPay.
Vanuit privacy wetgeving mogen wij uw vraag beantwoorden na identiteitscontrole. Vriendelijk verzoeken wij u een kopie van uw identiteitskaart, paspoort of rijbewijs aan ons toe te sturen. Op deze wijze kunnen wij controleren of u besteller bent. Wij conformeren ons hiermee aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
U kunt een kopie legitimatie, met een kort begeleidend schrijven, onder vermelding van uw naam, adres en woonplaats per e-mail versturen aan klantenservice@afterpay.nl, of per post aan:
AfterPay B.V.
Postbus 434
8440 AH Heerenveen
Na ontvangst van de gevraagde documentatie kunnen wij u uitleg geven omtrent de afwijzing.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice AfterPay
Heeft u nog vragen? 'Klik dan hier om onze veelgestelde vragen te bekijken op de website' Mocht het antwoord op uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u ook bellen met de Klantenservice van AfterPay,
0900 – 40 50 60 2 (0,20 cent per minuut) of stuur een e-mail naar klantenservice@afterpay.nl.
Onze medewerkers helpen u graag.
AfterPay B.V.
Postbus 434
8440 AK Heerenveen
T: 0900 – 40 50 60 2
W: www.afterpay.nl