Complaint: De betaling wordt niet geaccepteerd door afterpay

user-184582 on 18 June 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Probeer op vimodos iets te bestellen, alle gegevens kloppen naar mijn zien, als ik wil bestellen krijg ik dit bericht: Op basis van je gegevens wordt de betaling helaas niet geaccepteerd door Afterpay, probeer een andere betaalmethode. Ben zelf 18 jaar, rekeningnummer is van mijn ouders die altijd alles netjes betalen dus..

Desired solution:

Dat de betaling lukt!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Afterpay to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from Afterpay

11 years ago - Geachte mevrouw De Maaijer, Wij betreuren het dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. In uw klacht geeft u aan dat u geen bestelling kunt plaatsen met de achteraf betaalmethode AfterPay. Vanuit privacy wetgeving mogen wij uw vraag beantwoorden na identiteitscontrole. Vriendelijk verzoeken wij u een kopie van uw identiteitskaart, paspoort of rijbewijs aan ons toe te sturen. Op deze wijze kunnen wij controleren of u besteller bent. Wij conformeren ons hiermee aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. U kunt een kopie legitimatie, met een kort begeleidend schrijven, onder vermelding van uw naam, adres en woonplaats per e-mail versturen aan klantenservice@afterpay.nl, of per post aan: AfterPay B.V. Postbus 434 8440 AH Heerenveen Na ontvangst van de gevraagde documentatie kunnen wij u uitleg geven omtrent de afwijzing. Met vriendelijke groet, Klantenservice AfterPay

All complaints of