Complaint: dhr.j.put

user-53006 on 16 June 2011 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zijn er met pinksterdagen ( 2 op maandag) problemen geweest met betaling van ideal . dat dat niet werkte of iets dergelijk.
Ik heeft mycom.nl met een veiling mee gedaan maar de ideal deet het niet .nu is mijn veiling geschrapt omdat ik niet kon betaalen. ik heeft daarom bij mijn bank een spoedopdracht gedaan voor 19.00 uur .maar volgens mycom was dat telaat binen gekomen .dus weg geld weg aankoop.en eigelijk de schuld van U omdat ideal niet werkte.
ik wil graag bericht van U .dhr.j.put

Desired solution:

oplossing gevraagt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

AfterPay biedt webwinkels de mogelijkheid om, naast de reguliere betaalmogelijkheden, ook de optie ‘achteraf betalen’ aan te bieden aan hun consumenten. Ideal is een andere betaalmethode en hebben wij deze consument doorverwezen.

All complaints of