Complaint: Foutieve aanmaningen en niet gekregen post

user-156854 on 29 January 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb met grote tegenzin betaald. Ben echter het kenmerk vergeten te vermelden van 1 van de openstaande facturen.
Zoeken jullie dit voor mij uit?

Verder wil ik graag telefonisch in contact treden om een klachtenprocedure tegen jullie te starten.
Dit vanwege een onterechte behandeling uwerzijds en het niet juist versturen van facturen. Facturen welke ik nooit heb ontvangen slechts enkel de laatste aanmaning.

Desired solution:

Restitutie van teveel betaalt bedrag boven de kosten van de messenset.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 1 februari contact gehad met dhr. Smit.

Geachte heer Smit,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek 1 februari 2013 wil ik u het volgende mededelen.
Ik heb contact gehad met Tommyteleshopping. Deze gaan bij selectvracht het gewicht van het verzonden pakket navragen.
Hierdoor kunnen ze zien of er een extra geschenk is verstuurd of niet. Wanneer blijkt dat dit niet het geval is gaan zij het alsnog naleveren. Maandag 4 februari nemen ze telefonisch contact met u op.
Wij halen uit coulance onze administratiekosten van 17,50 van uw rekening. Deze krijgt u zo spoedig mogelijk terug gestuurd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice AfterPay

All complaints of