Complaint: Ik probeer producten te bestellen.

user-68997 on 10 November 2011 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik probeer vandaag een product te bestellen via Acceptgiro.
en ik krijg te zien dat – Of – mijn gegevens niet kloppen, ik heb het allemaal gecheckt, en het klopt.
Of ik een betalingsachterstand heb bij Afterpay.
Ik heb nog nooit eerder iets besteld via Acceptgiro, en ik vind deze service niet uitstekend, uiteraard snap ik dat het ingewikkeld kan zijn, maar dat normale mensen die gewoon hun producten willen kopen de dupe zijn, van waarschijnlijke fouten van een bedrijf is natuurlijk niet normaal.

Desired solution:

Zorgen dat ik mijn product via Acceptgiro kan betalen.

Message from Afterpay

12 years ago - Beste consument, Wij betreuren het te lezen dat u ontevreden bent over de werkwijze van AfterPay B.V. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 0900 - 4050602 tijdens werkdagen tussen 13.00 en 16.00 uur. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachten AfterPay B.V.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Afterpay

All complaints of