Complaint: J. Klein

user-214020 on 23 November 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit bedrijf probeert een rekening te innen van een bestelling die mijn bejaarde vader zou hebben gedaan bij opwaarderen.nl.
Omdat mijn vader niet over internet nog over een computer beschikt is dit dus geheel onmogelijk. ik heb de zaak voorgelegd bij afterpay maar ze blijven rekeningen sturen en hebben nu een incassobureau ingeschakeld. Als men een naam, nummer controle zou uitvoeren was direct duidelijk geworden dat de ingevoerde gegeven onjuist waren.

Desired solution:

Het stopzetten van deze niet ophoudende stroom van rekeningen en aanmaningen en het inzetten van een incassobureau.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from Afterpay

10 years ago - Geachte heer/mevrouw Klein, Wij betreuren de ontvangst van uw klacht via Klacht.nl. Op 07 oktober 2013 hebben wij verzocht aangifte te doen van gebruik/misbruik van persoonsgegevens, alvorens wij een onderzoek konden opstarten en de facturatie stop zouden kunnen zetten op naam van uw vader. Helaas konden wij u op dat moment niet anders informeren. Aangezien wij hierop geen kopie aangifte hebben ontvangen, is de facturatie bij ons doorgelopen en is de vordering overgedragen aan het incassobureau. Omdat wij geen eigenaar meer zijn van de vordering, kunnen wij geen acties meer hierop ondernemen. Wij kunnen u wel adviseren alsnog aangifte te (laten) doen en deze in kopie naar het incassobureau te sturen. In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice AfterPay B.V.

All complaints of