Complaint: Niet kunnen bestellen

user-108912 on 13 June 2012 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb zojuist weer contact gehad met afterpay ( ik was overigens lang klant ) maar de laatste tijd kostte het steeds meer moeite als ik iets wou bestellen want dan was de betaling niet verwerkt terwijl we al 6 dagen later waren, nu belde ik net omdat ik weer niet kon bestellen kreeg te horen dat ik geen rekening open heb staan maar dat ik inderdaad niet kan bestellen en als ik de reden wou weten dat ik dan maar een fotokopie moest sturen van mijn ID-kaart!? Omdat ze dan konden controleren wie er aan de andere kant van de lijn is?! Klopt volgens mij niks van vind het maar een vage actie van ze…. Dus als ik geen fotokopie maak van mijn ID kan ik dus niet meer bestellen?Dit is me overigens nog nooit eerder gevraagd bij afterpay, normaal voldeed huisnummer en postcode al

Ben dus klant af… Voortaan maar gewoon I-Deal

Desired solution:

Ik bestel al ruim 8 maanden en sta niet te boek als wanbetaler, heb niemand de huid vol gescholden gewoon een normaal antwoord waarom ik niet kan bestellen voldoet, ik heb nou al vaak genoeg contact met ze gezocht zonder een duidelijk antwoord te hebben gekregen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Afterpay

All complaints of