Complaint: Niet op inhoud reageren van vragen wel dreigen en ophogen

user-204396 on 09 October 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Ik heb diverse keren gemaild omtrent 205547789. De herinnering was aan mijn aandacht ontglipt omdat de hoes later geleverd was dan afspraak en de herinnering per mail werd verstuurd. De rekening was per post, herinnering per mail en kwam in mijn ongewenste box. Daar ik van mening was dat de extra kosten onredelijk waren heb ik een mail,hierover gestuurd op 23-9-2013. En heb het bedrag excl extra kosten betaald.

Op 30 sept ontving ik een mail waarin werd gevraagd om betalingsbevestiging. Die heb ik direct gestuurd op 30 september 2013.

Laterhand heb ik geen enkele inhoudelijke reactie ontvangen. Wel nogmaals per post een derde herinnering en vandaag een automatisch telefoontje waarin wordt gedreigd met incasso. Vandaag nogmaals jullie gemaild met mijn inhoudelijke vragen ennargumenten en extra het betalingsbewijs. ( 2 aparte mails)

Ik zou nu graag een inhoudelijke reactie willen ipv dreigingen met ophogen en incassobureaus. Vindt het nogal onprettig en voel me niet gehoord. Waarom krijg ik niet gewoon een antwoord op mijn betaling excl extra administratiekosten ivm mijn klacht van late levering en klacht over ander communicatiekanaal dan eerste rekening?
Voelt erg onprettig zeker omdat het voor mij gaat om principe kwestie van 6 EUR. Als dit oploopt tot 40 EUR boete of incasso, ondanks mijn mails, dan is dit waanzin.

Desired solution:

De rekening is correct betaald. Excuses voor late reactie en sturen van dreigingen over ophogen en incassobureaus. Afsluiten van dossier.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

All complaints of